12 nov. 2010

KING-Fredag

Äntligen helg..Njaaa om några timmar då..får göra mina timmar på jobbet först!

Det är skridskobana ute och jag går som en 80-åring med bruten lårbenshals..Jag hatar is..ska köpa dobbar tror jag..
Vår kära hyresvärd har förvisso plogat fint inne på gården men parkeringen har de tydligen glömt bort helt...Tips till er om ni läser är att ploga bort skiten under dagen när det töar så slasket slipper frysa framåt kvällen..Jag skojar inte när jag säjer att bilen fryser fast under däcken!

Jaha Yada Yada

Som sagt..fredag..helgen kommer bli lugna gatan..På söndag är det MonsterJam sen så ska vi även på visning..
en 3:a i Viksjö..Vi bor i en 5:a nu och är 3 personer..lite stort kanske...och dyrt..får se..vi var nr 3 i kön av 457 så en liten chans har vi kanske att få den..Det är 2000 kr mindre i månaden..inte kattskit det inte..

Isådana fall..Och nu går jag händelserna lååångt i förväg..så blir det flytt i februari/mars..lite så jag bävar redan!

Nu är det kaffe och cigg :)

Ha en as-kalas helg

Inga kommentarer: