16 mars 2011

Japp

Tisdagen såg ju ungefär likadan ut på slöfronten :)

Kollade lite hockey *yay AIK*

Sen zappade jag och hamnade på "huset fullt av hundar" på svt

Okej..Det är ju bra att de uppmärksammar att det finns hemlösa hundar i Sverige också men upplägget tyckte jag inte var helt optimalt..Hundarna såg rätt stressade ut och 6 hundar på en gång? Med tanke på att det var en vecka det utspelade sej på så hade det nog räckt med max 4..De hade kunnat göra ett tajtare urval från början!De visst ju att de ville ha en liten hund..

Jag blev kär i Ferdinand the tax *såklart..jag är ju lite tax-skadad*

Jag hoppas att alla hundar som blev ratade fick underbara hem sen!
Vinthunden var ju helt underbar men damn vad stooor den var..hade ingen aning om det!

Nu ska jag ägna mej åt lite jobb och sen åt Lukas som ligger här under skrivbordet och gnager på ett ben!
Han la precis en klubba modell rottweiler inne på chefens rum :/
Hoppsan Kerstin liksom!

Mer kaffe!

1 kommentar:

Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma" sa...

Hahaha, en klubba i chefens rum. Du har uppfostrat honom hör jag! :)

Puss och trevlig helg!