9 mars 2011

Planerar

Sitter redan nu och planerar för september

Jag och maken har den 15 september varit gifta i 10 år

TIO...10..tio..inte månader utan år!

Damn!

Ja det ska ju firas på något sätt såklart men hur?

Sitter och filurar på långweekend till nån av följande städer :

Glasgow (han är golf och whiskey-tokig ,jag är anglofil så Glasgow är lite favvotippad)

Prag (han har varit där förut och älskade staden)

Dubrovnik (jag älskar Kroatien )

Eller ska man ta en vecka på Kreta eller så? Maken är ju ingen "ligga och slöa på stranden"-typ men jag är det definitivt :)

Lika bra att börja spara :/ en av mina sämre dugligheter
jag är en sån som pengar bränner i fickan på!
Jaja får hoppas man får tillbaka på skatten.

Får börja fråga runt redan nu på barn och hundvakt :)

Nu ska jag jobba lite...sitter på jobbet lite småförkyld och småfebrig men har nödvändigt möte och annat att filura med :/

4 kommentarer:

Alexandra sa...

Weekend med kärleken låter ju underbart! Jag ser också fram emot September(redan nu)då vi ska till Spanien en helt gäng då(25pers.).

Det är bra att ha saker att se fram emot, längta är bra!!!

Erbjuder mig att vara hundvakt om du vill, looove dogs och det är tomt här hemma utan våran lurvtussså kan va kul med lite liv och rörelse!
Barnvakt hade vi gärna varit också men blir lite bökigt då han går i skolan där och vi jobabr här...ja, du förstår!

Puss på dig, snygging!

Cian för slö för att logga in sa...

Du är så söt Alex..

Vi har faktistk bestämt Dubrovnik
I september är det fortfarande varmt och skönt och man kan bada!

En doggevakt noterad :)

Vonkis sa...

15 september är ett fantastiskt datum :-)

Unknown sa...

På alla sätt och vis :)