3 mars 2011

Men Heeeeej bloggen

long time no see :)

jag lever,hundet lever,ungen lever och maken lever..

det händer inte så jäkla mycket men livet rullar på!

Haft semester mån/tis/ons och bara slappat hjärndöd..så skönt!

Vi var på bio och såg trassel...så himla rolig..se den!
Skurkarna och hästen är bäst!

Jag har gjort en total make-over
försökte mej ( IGEN) på en avfärgning av håret som slutade med att jag gick till frisören och bad honom rädda mej (IGEN)!
Nu vet jag ( igen ) att avfärgning av mörkt hår blir pippi-orange så det ska jag aaaldrig göra om :)

Fick klippa av en bra bit av håret så nu ser man min vackra svaaanhals igen *hehe*
sen blev det mycket ljusare än mitt vanliga mörkbruna så jag är nöjd :)

Nu ska jag ta tag i 3 dagars post och 3 dagars disk på kontoret

Pöss

Inga kommentarer: