30 mars 2011

Man kan säja

Att jag tydligen var lite känsligare än vad jag trodde (och komihåg?) av omställningen vintertid/sommartid..Snaaark vad trött jag är..

Jahapp..onsdag..saatana kallt i morse och snorhalt ute..tur man inte satt på sommardäcken än..Fast nästa vecka åker de på!

Lukas ska kastreras nästa vecka...stackars lilla vovven blir av med kulorna..
Vi ska ju inte avla på honom och vi vill inte ha "olycks"-valpar..svågern har en ju tjejhund som det rent praktiskt skulle funka för taxen att klättra på :)

Sen har han börjat humpa ben och typ kuddar och när vi är ute är han helt tokig..det finns tydligen nån löptik i området.

Så snipp snipp nästa tisdag så får vi en till kastrat i familjen *höhö* ett skämt maken inte uppskattar *flin*

Åhhh jag längtar till 20 april...då åker vi ner till Öland över påsk!
Svärfar fyller 70,jag fyller 36 och svärmor fyller 69 under den helgen så det lär ju bli en del fika-bröd :)

(36? vad hände? var inte jag 25 nyss?)

Mer kaffe

Pöss

Inga kommentarer: