29 mars 2011

Vår-tider

Mmm det börjar bli vår..må vara en förbaskat kall vår men ändock!

Det är ljusare,snön försvinner så sakteliga och jag börjar genast irritera mej på typ ALLT som har med våren att göra Hahahaha!

1.Hundbajs som kommer fram i tö..hela jäkla området hemma är fullt med skiten!
Igår när jag var hemma på lunchen och dumpade hundet kom fastighetskötaren och la lappar om hundrastning i området!
*när ska dom göra nåt åt allt jävla kattskit vette fan..den här lappen var riktad mot hundägare* Jag är en sån där duktig idiot som konstant går omkring med en rulle påsar i väskan/fickan..Men det är för att jag avskyr att trampa i hundskit!

2.Jag har sagt det förut och jag säger det igen..CYKLISTER!!Töntar som konstant bryter mot alla trafikregler och har mage att klaga..tönt den dagen du leder din 10.000 kr hoj- över ett bevakat ÖVERGÅNGSTÄLLE...DÅ släpper jag över dej! *mutter*

3.Pollen...behöver inte säga så mycket mer än Atjo på den..ni hajjar!

4. Skräp...Folk verkar tappa allt vett så fort det kommer snö och hivar ut skiten i diken osv...

5. Fimpar...som rökare kan jag ju vara skyldig till en eller annan men fult är det!


Vad irriterar ni er på?

Inga kommentarer: