14 mars 2011

Slö slöare slöast

Japp..min helg i ett nötskal!

Slö (fredag) slöare (lördag) slöast (söndag)

Bara hållt mej hemmavid i soffan..Inte varit riktigt kry så jag körde en "ligga på soffan och domdera med alla andra" -helg..Riktigt soft :)

Jag har ju hållt på att färga håret fram och tillbaka vilket innebar att jag fick krypa till frisören och be om hjälp..

Han klippte ca 30 cm och tonade bort allt det oranga :p

Fast jag måste erkänna att jag inte är riktigt nöjd med resultatet...Frisyren är det inget fel på utan det är den här halvblonda/ljusbruna som jag inte kommer överens med

Jag är säkert knäpp men jag saknar min mörkbruna färg :/
Jag hajjar till varenda gång jag ser mej i spegeln.

Screw det där att blondes have more fun!
Den här blondinen ser ut som en rysk hora och tänker färga tillbaka!



http://open.spotify.com/track/4CDoeHIz44HzXq3j6LkZq6

1 kommentar:

Maja baja sa...

hahah.. ryskhora... de e klass på dem har jag hört