26 aug. 2011

Allt möjligt trams

Har äntligen bestämt mej..Det blir Glasgow...Maken hakar bara på :)

Sen är jag i valet och kvalet om en hund till

Lukas fixar ju inte att vara själv hemma och efter 6 månaders av ensamhetsträning som inte funkar,tillbaka på ruta ett hela tiden osv så börjar jag bli lite smått desperat

Dom har fått in en taxtik 3 år som heter Tia på Hundstallet
*kan ju lägga till att hon hämtades från samma ställe som Lukas så de är nog släkt på något sätt :)*

Dubbelt så dyrt och dubbelt upp av allt inkl kärlek och gos men är det rätt?

Jag får ju ha Lukas på jobbet men 2? nope tror inte det men då å andra sidan kan dom ju vara hemma om dagarna,
Skottlandsresan kommer i vägen och orkar mamma passa två hundar? Har vi råd med försäkringar och veterinär för 2 vovvar?

Maken är skeptisk..men det var han iåf med Lukas också.

Jag vet inte..jag åker till hundstallet på lunchen,förhör mej om henne (har hon också problem med att vara ensam osv) och kanske kanske får låna hem henne över helgen..Vi kan ju inte ta henne förren efter skottlandsresan i af så det är kanske egentligen bäs att jag struntar i hela det här upplägget men jag börjar bli desperat!

Inga kommentarer: