30 aug. 2011

En sån där blogg har jag ju också :)

Så man kanske ska uppdatera?

Japp vardagsrutiner är tillbaka på gott och ont
Upp,ut med hunden och sen till jobbet,jobba,sitta i förbaskade jävla skitköer för att de bestämmer att gräva upp hela jäkla stan samtidigt,laga mat,diska,städa,stupa i säng.
Upp,ut med hunden..ja ni fattar..ekorrhjulet!

Har iaf lite att se fram emot under hösten
Kryssning,skottlandsresa och lite annat smått och gott!

Just nu är jag på ett förbaskat satan-humör..Jajamensan den tiden i månaden när jag hatar allt,har noll tålamod och gråter om jag inte får dvd-spelaren att göra som jag vill!
Jag borde egentligen bli fråntagen körkortet under den här veckan.

Nåja det är snart över och jag får 3 lugna veckor igen
(rättelse min familj får 3 lugna veckor)

Var på hundkurs med huligan-limpan och han sköter sej exemplariskt. Som en unge ungifär,Borta bra men hemma värst ;)

Sonen härjar utomhus för det mesta,cyklar omkring och röjer med sina kompisar så honom går det ingen nöd på.
Maken,ja han jobbar eller golfar..typ..*för vi ses så ofta hipphipp hurra eller nåt*

Svärföräldrarna kommer upp en helg i mitten av september och jag bävar redan nu för städningen *svärmor pedant..inte jag direkt*

Jaha Yada yada...ska man kläcka ur sej nåt klokt kanske?
Nää varför bryta en vana ;)

Nu jobbe och dricka kaffe

Pöss på er



Inga kommentarer: