2 sep. 2011

Jag är lite konstig

Kan man bli kär i en röst??

Svar ja det kan man....har älskat rösten i den här låten hur länge som helst..Jag får ståpäls helt enkelt!

Sen att han är huuuur jävla snygg som helst är ju bara bonus :) *googla Mats Levèn men om ni inte gillar långhåriga hårdrockare så behöver ni inte ;)*
Han är dessutom numera nr 1 på frikortet ( han petade ner Dave Grohl )

Vem har ni på Frikortet?


Fredag idag :) Kryssning med brudarna står på agendan :)
Tråkigt att vara fattig som en kyrkråtta på en kryssning men jag får skippa taxfreen helt enkelt
*och alla som känner mej vet att jag kommer få kämpa HÅRT med det uppdraget*

Meeeen vad är väl en bal på slottet :)
Kul kommer vi nog ha ändå!

Ha en as-kalas helg







2 kommentarer:

Mallis in real life sa...

Jag har Mark McGrath på mitt frikort OCH David Beckham. (om man nu får ha två)

Pöss

Cian sa...

Det får man :)