5 sep. 2011

Vilken helg

Kryssningshelgen är över!


Mötte upp bruders på Mcdonalds sveavägen,Gitte hällde en 8:a whisky i min cola..Bra start och det var i den andan hela kryssningen var typ!

Skittråkig båt..Kommer aldrig åka Galaxy nån mer gång..så tråkig båt och dryg personal!

Jag vet att förra kryssningen när vi åkte Viking så ondgjorde jag mej över att de inte sålde sprit i taxfreen på utresan!
Det gjorde dom här så alla människor som var på båten drog till taxfreen och satt sen och söp i hytterna! Det var folktomt i barerna och på discot..så jäkla tråkigt!Så helt rätt gjort av Viking...
*nästa trip tar vi birka..bästa båten hitintills*

Tur man hade trevligt folk med sej så vi höll iaf igång.Gick och la oss efter 3 nångång och sen upp och påt igen..Kom hem lagom på pickalurven och sen ut på krogen och mötte upp trevliga människor!

As-kalas-trevligt har jag haft det och träffat roliga människor samt gjort en del nya bekantskaper!

Igår var jag ett vrak men då hade ju Simon sitt 8:årskalas så det var bara att bita ihop! 7 st sockerstinna ungar! Voi Voi Voi!

TACK Becca,Linda,Sandra och Hannes för hjälpen..Jag hade inte överlevt utan er!

Och TACK Gitte,Torah,Patience,Velma,Noomi,Kate och Ingalill...Jag är fortfarande bakis!
Ceeeciiliaaa..wake up..Im booored!

Love you!

Inga kommentarer: