30 sep. 2011

Hoho!

Är det nån som läser det här jiddret över huvudtaget?

5 kommentarer:

Therese L sa...

Jadå =) Jag gör det ^^

Maja baja sa...

Jag med

Mallis in real life sa...

Jaaaa, faktiskt.

=)

Alexandra sa...

Hej Finaste!

Jag läser här men är K-A-S-S på att kommentera, skärpning Fröken Sjöberg!

Berätta mer om det eventuella husköpet, spääääännande!!! Förstår det där med blandade känslor. Man vet vad man har men inte vad man får... Men vet du, förändringar är bra, man behöver det! Vilding är barn, barn anpassar sig snabbt och innan du hinner blinka så har han skaffat sig nya polare att vara med.
Sen är det ju så att man alltid kan flytta tillbaka, skulle det visa sig att det nya inte var någon för er, packa ihop och kom tillbaka, då har ni i alla fall provat och slipper gå och grubbla på om hur det hade blivit ifall ni flyttat.

Du har alltid mig, här i cybervärlden, vart du än befinner dig. Sen måste vi bli bättre på att träffas och jag har inga problem att ta mig dit du är, det är värt det! Så tror jag bestämt att alla dina vänner resonerar!

Håller tummarna för er och hoppas ni kommer fram till vad som är bäst för just ER familj! <3

Puss
Alexandra

Du förresten, min mosters hund hade precis samma symtom som taxen har. Han har alltid kunnat äta precis vad som helst och hur mycket som helst men plötsligt kom utslagen och svullnanden och vad som var orsaken kom man aldrig fram till. Nu mera kan han bara äta sitt foder, det är det ända han klarar av. Tråkigt för en gottegris som honom men klart värt det då han mår bäst så! Kram till Lukas! <3

Unknown sa...

Alex din sötnosa....

Och till er andra :
PÖSS