22 aug. 2011

Tuff helg

Var på fest i lördags,kom hem 4.15 piip och tillbringade således hela gårdagen vältrandes i självömkan,svullandes i div onyttigheter i ryggläge på soffan medans jag tittade på typ hjärndöda program som desperate housewifes of New Jersey,Toddlers and Tiaras,My super sweet birthday-party (32-tusen DOLLAR för ett kalas för en 6-åring..damn det var tur att inte Vilding tittade) osv osv..tror tom jag tittade på ett avsnitt av The Hills!

Maken och sonen drog på match på Råsunda så det var jag och hunden (som förövrigt också betedde sej rätt bakis av nån anledning)

Mmmm jag ska inte dricka alkohol nå mer..inte förren nästnästa helg då det står kryssning på agendan..får se om jag har lärt mej nåt av det och ger fan i spriten!

Nu måste jag jobba lite :)

Mer kaffe..och en ipren

Inga kommentarer: