9 aug. 2011

Summering semester

Semestern har ju flytit på..dagarna har gått in i varandra och jag har varit totalt avslappnad..precis som en semester ska vara med andra ord

Första helgen blev det ju Göteborg och The big 4
Bodde hos min morbror som bjöd med mej till Liseberg med sina kompisar på lördagkvällen
*tack morbror för omhändertagandet..mycket trevligt*
Metallica var magiskt *nåja de andra banden var bra men Metallica var liksom anledningen till att man köpte biljetter och som de levererade..shit pommfritt*

Sen tåg till Kalmar och efter det..
4 veckor av solande,flummande,läsande,vindrickande,fönsterkarmsmålning,ogräsrensning och allmänt navelskåderi!

Lämnade inte tomten överdrivet mycket..var på ölands djurpark typ..sen höll jag mej i Kroken

Taxen har inte riktigt vant sej än med att vara hemma..han trodde nog att tomten var paradiset,
Han var ute från morgon till kväll filurandes med pinnar,tuggben och att jaga myror
Lite skillnad från nu när han ligger och trynar under kontorsbordet!

Jaha..Yada Yada..planerar redan nu att det blir en tripp ner i okt..måste ju stänga av vatten osv..
*damn det känns så vuxet på något sätt..jag ska åka och vinterstänga landet*

Lite vemodigt att vädret redan nu har växlat till höst känns det som..gula träd och regn utanför fönstret :/

Nåja man får planera in lite roligheter helt enkelt..en del är klart redan..
Nästa måndag börjar unghundskursen,sen har vi anmält oss till grythundsprov.
Åker på kryssning första helgen i sept,går på konsert med sonen i oktober och jag filurar på om jag ska ha en Victorias Secret-tillställning hemma nån gång under hösten..Nån som är intresserad av att komma på en sån?

Nu ska jag jobba lite

Mer kaffe

Inga kommentarer: