24 maj 2011

Iiits eeearlyy in the morning

Herrejösses vad trött jag är!
Snooooze var min bästis i morse..Man ska egentligen inte snooza men det är rätt skönt en stund..Hade en gosig hund tätt intill och sonen på andra sidan..gosigt värre!
Men som Gry Forsell utryckte det : att snooza är som att kissa i byxan en kall vinterdag..varmt och skönt en liten stund men sen så kommer verkligheten ikapp en!

Imorgon ska jag hoppa upp ur sängen så fort klockan ringer! *lovar..eller nåt ;)*

Jahapp..tisdag och det närmar sej sommarlov och semester med stormsteg

Det är den här veckan och 3 dagar nästa vecka sen så har Vilding sommarlov

Maken,Vilding och taxen drar ner till Öland och är borta i nästan 2 veckor :/
*avundsjuk?? Ja som faaaaaaaan*
Jag ska ju då vara hemma och jobba dårå! Får se om man hittar på bus eller om jag bara kommer vara hemma och städa..nåt kul kanske man kan filura till? Nån som vill hitta på nåt 10/11 juni?

Nu kanske jag måste jobbe lite

Inga kommentarer: