17 maj 2011

SHIIIIIIIT eller jag menar Hammerfall :)

Alltså..Jag gillar ju ett band som heter Hammerfall

Dagispop säjer kritikerna
Melodiös hårdrock säjer jag och kallar de andra för snobbar!
*det där med musiksmak kommer bli ett helt eget inlägg känner jag*

Hur som haver så hade rocknytt.se en tävling där man kunde vinna biljetter till Hammerfalls releasefest för nya plattan..Jag gjorde det man skulle och :

TADAAAA JAG VANN!!!!

Fick ett mail igår 5 minuter innan jag skulle gå hem från nån som hävdade att han var manager för HF

Jag mailade tillbaka : Du skojar med mej?

Tydligen inte för han mailade snabbt tillbaka : Vi ses på Debaser på onsdag..du står på gästlistan!

IIIIIiiiiihhhhhhh....
*men som den pessimist jag är kommer jag ha hans mail med mej i väskan på onsdag hahahahaha*

Jag är skitglad :)

Inga kommentarer: