31 maj 2011

Paw!

I morgon draaaar vi..Jag,Vildingen och hunden!

Jag jobbar fram till typ lunch,sen kommer maken och lämnar unge och hund och sen rullar vi ner mot Öland..stackars Maken får vara kvar hemma och jobba!

5½ dagar långledigt från jobbet är för länge för att jag bara ska gå hemma och skrota!

På måndag klockan 15.15 piip går bussen mot Stockholm för mej..jag lämnar unge och hund hos farmor och farfar för nånstans på mitten av ön kommer jag se en buss mot Byxelkrok som maken sitter på :)*vi får la vinka då*
Sen är det min tur att vara ensam hemma och jobba medan de njuter av nästan 2 veckor ledighet! Gräsänka...Oj oj kommer jag leva på mackor eller?

Håller på att packa hemma..i dagsläget har jag 8 meter avloppsrör i bilen..sen ska det in diskställ,taklampa,och en salig massa andra grejer som är bra att ha i en sommarstuga!

Det ska bli så härligt..en försmak av semestern som börjar om nästan exakt 1 månad!

Wiiieee!!!

Inga kommentarer: