23 maj 2011

Men vafan!

Det kliar i fingrarna! Sånt där riktigt jävla kli..Jag har så mycket fjantigheter jag vill delge,funderingar och allmänt flummeri som bara vill hamna på en status-uppdatering men jag kan för i helvete inte låta maken vinna..

Det står ära på spel här!



Jag SKA vinna men GAAAAAAAAHHHH vad jag vill trycka på gilla-knappar och skriva <3 <3 på folks sidor!

****************
NewsFlash extra extra extra

Lättövertalad nån?? Vem jag??tillbaka på Facebook?? and loving it??
Ohhh YES!

Dålig karaktär?? Det med :)

4 kommentarer:

Maja baja sa...

Ähh.. låt den stackars maken få vinna nått.. jag menar.. han är ju en toffel i övrigt.. låt honom känna sig lite som en man en stund
;-)

Unknown sa...

Han är för fan ingen toffel! :p

Men jag förstår vad du menar..han torskade ju i golfen i går!

Maja baja sa...

Han är en lite toffel för hans fru gör precis som hon vill.. ena dagen headbangar hon till Hammerfall.. andra så shoppar hon sig medvetslös på Gekås...

seså.. back to facebook nu.. det är en order.. jag är trots allt din storasyster så jag bestämmer

Unknown sa...

Hmm gör som hon vill..*tänka*

Jo men det gör jag ju :)
Och han gör som han vill :)

Undrar om det kan vara därför vi varit gifta i 10 år?

Vi umgås typ aldrig ;)