11 maj 2011

Jomen visst serrni

Och jag uppdaterar ofta..eller kanske inte..

På Facebook uppdaterar jag ofta men bloggen verkar självdö lite :/ vilket är tråkigt för jag gillar ju att delge trams och flams men jag har tappat sugen att skriva längre meningar hahahaha

Kroppen har ställt in sej på semester-läge vilket är lite tokigt för det är 8 veckor kvar *snaaark* och jag skyller på vädret helt enkelt!

Nu är det varmt,skönt och mysigt ute,nu ska jag bli sommaralkis!

Hej och hå med farbror frej..sitta på altanen en ljummen vår/sommar-kväll och ta en cider eller lite rosè..skitsamma om det är måndag eller lördag liksom!
Semesterläget kommer nog inte switchas av förren i september eller nåt sånt!

Igår tog vi en promis jag och bästa Becca med hundarna ner till badet...shit va lyxigt det är att ha 1200 meter till Mälaren
* jaja det är inte sjöutsikt direkt men det tar ca 10 minuter att gå*

Varma vindar,underbara dofter och solsken..Hade jag varit religiös hade jag sagt att gud är god!

Nu är jag ju inte ett dugg religiös bortsett från en faiblesse för ikoner men just i går var jag tacksam för livet!

*gobble*gobble*

Dags att jobbe lite

Pöss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sommaralkis låter nice ;)/V